HORTATORY TEXT - Water Makes Beautiful


.

                                                Water Makes Beautiful

As we know that so much water in the world. There are many kinds of water that we can consume every day all time.
Consuming water can be made as therapy of disease, because water that we consume with enough amounts and the right method can purify of poisons in our body. The therapy of water can save water availability in the body.
Therapy of water can keep the beauty too. Skins is the out part of the body that has contact with dirty air, sun light and pollutions. To keep the skin elasticity,water is needed in the enough amounts. Water can dampen of skin until not easy to dry and make crimp.
To keep the balancing of size body, water is needed. In fact, water can increase the metabolism and pressing of eat desire. Consume a lot of watercan filtrate much calories.
So, let’s consume water everyday at least eight glasses to keep our healthy and beauty. But, the water must be clean and hygiene. Find, buy and consume the best mineral water!



Terjemahan:


                                                          Air Membuat (Kita) Cantik


Seperti yang kita tahu bahwa begitu banyak air di dunia. Ada banyak jenis air yang bisa kita konsumsi setiap hari sepanjang waktu.
Mengkonsumsi air dapat dibuat sebagai terapi penyakit, karena air yang kita konsumsi dengan jumlah yang cukup dan metode yang tepat dapat memurnikan racun dalam tubuh kita. Terapi air dapat menyimpan ketersediaan air dalam tubuh.
Terapi air dapat menjaga keindahan juga. Kulit adalah bagian dari tubuh yang memiliki kontak dengan udara kotor, cahaya matahari dan polusi. Untuk menjaga elastisitas kulit, air yang dibutuhkan dalam jumlah yang cukup. Air dapat mengurangi kulit sehingga tidak mudah kering dan membuat halangan.
Untuk menjaga keseimbangan ukuran tubuh, air sangat dibutuhkan. Bahkan, air dapat meningkatkan metabolisme dan menekan keinginan makan. 
Jadi, mari kita mengkonsumsi air setiap hari minimal delapan gelas untuk tetap sehat dan kecantikan kita. Tapi, air harus bersih dan kebersihan. Cari, membeli dan mengkonsumsi air mineral terbaik.


Posting Komentar